Thursday, June 05, 2008

Cream Suit




























8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Auzi? Tu alti pantofi n-ai? Astia sunt odiosi. Si daca te-ai imbraca vreodata (Doamne fereste) mai dragut, pantofii tai oricum ar strica totul. sunt oribili! Iti fac o laba de 42!
Au tocul prea mic, botul prea lung, bareta aia grosolana pe glezna, botul ala tip cowboy...

brr!

2:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nu prea-i grozav modelul ala de pantofi, dupa parerea mea, dar am impresia ca-s la moda acum... in fine...

10:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

Observ ca tii tigara in mana stanga... perfect... asa e elegant pt o femeie. Unele folosesc mana dreapta.

10:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tinuta e super, accesoriile frumos alese, imi plac unghiile roz.

10:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

fusta imi place, pantofii in niciun caz, am avut asa ceva pe vremea cand erau la moda si mi-au distrus picioarele :)

3:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

o tinuta de exceptie! asa ceva nu mai vezi decat duminica, la ziua amiezii pe strada mare din Tandarei. sau Faurei.

de asemenea, extrem de potrivita pentru pentru o femeie trecuta, stafidita si aer de servitoare imbracata in hainele bune avnd ca singura tinta sa atraga privirile si comentariile baloase ale sergentilor in permisie.

si parul, ah parul, sa nu uitam parul, tocat, mat, lasat sa curga rauri, rauri, fara sa reuseasca sa acopere gatul scurt si falcile.

iar culorile, ah culorile, numai la marile doamne ale centurii si stabilimentelor de profil mai pot fi intalnite.

aferim, madam.

daca nimfomania s-ar mai trata, prostia ce curge prin fiecare por (sau par?!), ei bine, asta nu are leac.

5:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Darling, all your comments are gibberish. Is there something wrong with the text machine? Kissie. I've decided to marry Iarba, btw.

1:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

OMG si tu chiar te simti Andreea Marin in pozele astea?! Andreea Marin in mizerie poate.

3:13 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Veraland

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | CommentsContact | Archive |