Saturday, November 29, 2008

Long Coat - White Shorts

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

aici cureaua alba este in plus. iar la gat ar fi fost mult mai bine sa alegi ori margelele ori bentita, nu amandoua.
in rest, combinatiile sunt frumoase, unele chiar foarte frumoase, se vede ca ai ochi si bun-gust.
daca ai fi lucrat in lumea modei, ai fi dat lovitura :)

ar mai fi de zis doar ca, uneori, calitatea hainelor si a accesoriilor nu este cea mai buna, dar probabil asta nu a depins de tine.

3:00 AM  
Blogger Vera said...

A fost intr-o vreme, mi se pare ca nu mai departe decat anul trecut, cand moda cu talie joasa a inceput sa lase locul taliei inalte. Rezultatul: moda cu 2 curele: una pentru pantalonii cu talie joasa si una pentru talia reala.

Nu cureaua alba este in plus, ci mai degraba designul a celor 2 curele, care nu se potriveste mai deloc.

Asta cu calitatea sunt de acord si nu sunt. Cu toale de firma pe care as fi dat o gramada de bani, as fi putut sa ma prezint aici cu un singur costum, de al doilea nu as mai fi avut bani.

In plus, toalele de firma sunt fie terne, fie prea complicate, sunt, cum sa spun eu, gata personalizate, in asa fel incat tu cu capul tau nu mai poti sa faci cine stie ce combinatii, ca ele sunt deja facute de altii. Pe de alta parte, raportul calitate - pret nu justifica preturile astronomice din mall-urile pentru care platesti mai mult ambianta si fitzele decat ce ai cumparat de fapt.

La gat nu e (chiar) deliberata alegerea. Pozele sunt facute in mare graba la serviciu, asa ca nu am avut de ales, a trebuit sa imi pun bentita, ca era frig. Dar daca e sa iti raspund sincer, pe mine nu ma deranjeaza ca sunt doua, si bentita si margele.

Stiu ca se poarta ecosezul foarte mult anul asta, dar nu prea imi place, asa ca deocamdata ma abtin de a cumpara ceva ecosez. As vrea eventual o fusta mini plisata si o geanta, dar nu am bani acum pentru asa ceva. Intr-o haina ecosez nu am sa investesc, ca asta cu ecosezul e ceva efemer.

10:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

la acea bluza si in acel context vestimentar mergea cel mult ideea cu doua curele cu acelasi design, dar de culori diferite, ambele pozitionate pe solduri. desigur, e doar o sugestie.

stiu ca este o problema sa gasesti si sa alegi din magazinele noastre (oricare ar fi ele) niste haine si accesorii pe care sa le poti combina dupa gustul propriu.

cand spun calitate, ma refer la materialele din care sunt confectionate, nu la etichete de firma, majoritatea celor de la noi fiind niste contrafaceri la preturi aberante. si nu din snobism, ci pentru ca aspectul pe care-l dau inlocuitorii stirbeste mult din efect.

iti doresc sa ai sansa de a ajunge in locul potrivit gusturilor tale avand si mijloacele necesare punerii in valoare.

3:35 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Veraland

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | CommentsContact | Archive |